dödshotad

Ja, läste kommentarerna i mitt förra inlägg, så nu är jag dödshotad också.
Kul. Kan se rubrikerna framför mig "kusinbråk slutade i mord - Det var oense om musik"
Haha, nej, så roligt ska vi inte ha det =)

Har även mejlat bilder till Alice svensson från nickelodeon, hon kommenterade min blogg eftersom hon sett att jag lagt upp lite bilder jag fotat på henne, blev rejält chockad. Men hon blev nöjd med bilderna. Roligt! Lyssna på hennes singel "Lady Luck", den sjukt rolig och glad!


Satt också och kollade på första avsnitte av idol. Och jag kan säga att jag gillar juryn grymt mycket! Idol har blivit mycket seriösare än vad det var förut. Sen fick man se klipp ur tidigare idol, nog syntes Erik, matte och danny där ;)
Sen i slutet så hade dem Youngblood i bakgrunden! najs va? =)

Sen kom jag att tänka på hur många artister som egentligen kommer fårn idol som är aktuella i sverige nu. Och som har mest musik som spelas på radio osv. Det är ju idolkillarna, behöver inte nämna namn (EMD, måns och ola). Men det är ju darin, daniel lindström, alice, kevin ja, osv... Undra vilka artister som skulle spelats på radio och i andra länder om inte diol funnits?
RSS 2.0