Det här är inte mänskligt...

Det här är det omänskligaste jag har varit med om, seriöst. Dem sa i början att dem inte had eså mycket läxor för att dem inte tycker det ger något. Om jag har lite läxor nu, undrar vad dem menar med att ha mycket läxor...

Torsdag-fredag: Tältning, man ska fota växter/djur.

Måndag: läst ut boken, ca 150 sidor kvar. Skrivit en reflektion ur ett perspektiv. "Telling" i engelska.
Läsa samhälle. Göra klart matten.
Tisdag: Filmkunskap + att bilderna ska vara med frrån tältningen och dem ska vara färdiga att redigeras och skrivas om.
Onsdag: Spanska
Torsdag: Hela läskoggen till boken ska vara klar och den ska vara inlämnad!
Fredag: Engelska "short story" ska vara klar. Data it-kunskaps prov

Vecka 40 är det prov i spanska, det är typ det jag vet... Och på allt det här ska jag packa inför imorgon, hinna jobba och se idol. Hur ska man få det gå ihop?
Det ahde avrit okej med alla de här läxorna, om det inte varit för att alla tar extremt lång tid att göra...


Jag och denise, som också får spel på allt, gjorden lista på vad som händer när det är mycket.
- stress!
- sömnproblem
- Deprimerad
- ont i ryggen efter att ha släpat alla böcker
- man glömmer kompisar
- Ätstörningar, man hinner inte äta
- Sömnbrist
- huvudvärk
- övervikt eftersom man bara sitter vid datorn och skriver eller sitter och läser.

Låter bra va? ta med i beräkningen att jag inte är hemma förens 18:15 på tisdagar och torsdagar
Nu har jag gnällt av mig lite till
RSS 2.0