Camilla = Homofob

Camilla är dryg. Jag har satt på stereon i köket med "set your body free".
C- Stäng av den här äckliga musiken!
P- Aldrig, det här är bra!
C- Nej, ha är bööög!
P- E han inte alls det! Du tycker att all musik jag lyssnar på är av bögar...
C- Ja! men Ola är värst!
P- Är han ju inte! Så alla du inte gillar är bögar? jävla homofob -.-'
C- Ja, men dem är ju bögar!
P- Mcfly då? vad är dem?
C- Dem är inte alls bögar!
P- nehä... Det är inte Danny heller
C- Är han visste
P- Du säger så bara för att du tkr han är snygg ;)
C- Nej!
P- vänta lite, jag måste skriva ner den här konversationen...


Jag kom iaf fram till att Camilla är homofob när det gäller snygga och talangfulla killar som hon inte gillar. Kan ju inte säga att Mcfly varken är snygga eller talangfulla, men iaf.

Oj vilka roliga kommentarer jag kommer få från bistingbarnen iomed mitt uttalande om mcfly (a)
RSS 2.0