Åhhh -.-'

Idag har varit en totalt bortkastad dag känns det som -.-'
Jag gick ju upp i tid för att jag trodde jag skulle vara på sjödal, men icke. Sen gjorde jag lunch, var ännu kreativare idag igår! Det blev pannkakor igen... =)

Sen bestämde jag middag också, och det är inte pannkakor tro det eller ej! Det blir kinamat XD
Lite variation, det roliga var att mamma gick med på det. Tjohoo! =)

Sen har jag inte gjort så mycket mer, börjat läsa twilight igen. sjunde gången jag börjar läsa hela serien från första boken till sista =) Men dem är så bra att det går att läsa hur många gånger som helst Säger till när jag tröttnar ;)

Sen nästa vecka ska jag till tullinge igen, fast för att gå nv/nv linjen, den har dem plats på. Så det blir antagligen tullinge nv/nv, som jag först av allt tänkte välja när jag bestämt mig för att gå naturprogrammet.
Vi får la se, sen någon gång nästa vecka måste jag ner till huddinge och kolla nya tröjor, har typ inget kvar känns det som. Vill du följa med julia? så kan vi fixa tidningarna samtidigt ;)


Det är inte min starka sida att se normal ut, men jag har kikat igenom alla gamla skivor vi har. Numera har man ju all musik i datorn som mp3 filer. Men iaf så hittade jag idol 2006 skivan. Har faktiskt bytt ut EMD's a state of mind mot den i skivspelaren. känn på den du!
RSS 2.0