Who cares?

Ja, det finns rådjur, älgar och harar på ängen. Ja, det finns rävar, skator och köttätande katter på ängen. Ja, det finns gräs, träd och blommor på ängen. Vem bryr sig? Håller på Naturkunskap, ekosystemet... Man ska göra en näringväv, näringskedja och förklara hur arterna påverkar livet i ekosystemet. Har skrivt allt annat = 2½ A4. Nu ska jag bara få ihop det där sista och leka mongo och gräva upp en liten bit av ängen för att kolla jordmånen. Hoppas på att det blir ca 3½ sidor tillslut så läraraen blir nöjd.

Så ja, vad har jag gjort idag:
- Dansat showdans på idrotten
- hållit på att somna på filmkunskapen
- Nästan hunnit klart NK

Höll faktiskt på att somna på filmkunskapen. Vi kollade på en ingmar bergmans filmer. Sjunde inseglet eller något hette den. Och förlåt mig, men det här var första filmen som jag såg av Ingmar bergman, och jag har bara läst om hur "bra" han är.  Men seriöst, hur roliga är hans filmer? Blev faktiskt besviken och tyckte han var överskattad. Sorry alla bergman fans, men jag tycker såhär. Många andra tycker säkert hans filmer är bra, men jag total sågar dem... *fram med stora sågen*
RSS 2.0