Vad är det för fel på mig?

Nu är jag sur... och irriterad! ÅH!
Fick resultatet på Naturkunskapsprovet på fronter. jag fick VG, och jag var 2 poäng från MVG. Jag är sjukt irriterad över att alltid vara nära ett högra betyg. alla mina betyg i 9 an tex... 4 MVG och 8 VG+ och resten plaina VG. Det är sjukt irriterande! och nu är min helg förstörd och jag måste plugga på samhälle. Men det kommer jag väl också bara få VG+ på som vanligt -.-'
Sen är det ännu mer irriterande eftersom alla tyckts ha fått MVG, så är det alltid om man frågar runt lite i klassen, "åh, jag fick MVG" *happyface* Elin behöver inte ta åt sig, MVG-barnet självt, men alla andra som jag tycker mindre om borde dela med sig -.-'


Men innan sa jag att jag bara ville få godkänt, men nu när man får resultatet så blir man ändå fett onöjd även om det är mycket bättre än vad man egentligen ville ha. Suck, fattar inte hur min hjärna fungerar. Den är helt weird.
Och på svenskan gick det ju ännu sämre med läsloggen, jippey

J*vla &¤#)¤=?%()=%¤(/"%=¤)=#%()¤%&
RSS 2.0