Sliding squirrel

Fick sluta tidigare på litterära gestaltningen =D Vi fick en uppgift som ska vara inlämnad veckan efter lovet eftersom läraren ska på historisk promenad i stan med en av sina klasser. Det var en rätt klurig uppgift, men det får gå.

Sen fick vi tillbaka matteproven... Och jag är nöjd! Fick 17,5/18 på G-delen och löste 2,5/5 VG/MVG uppgifter, dock bara på VG nivå, så jag fick VG på provet. Och det är jag mer än nöjd över!

Nu till rubriken, Östra måste behandla sina golv på speciella sätt. Det är helt livsfarligt! Det är hur halt som helst, och Moa höll typ på att slå ihjäl sig tidigare i veckan. Idag höll jag på att ramla, men jag fick tag i en stolpe, så jag räddade mig själv! Sen i biblioteket fick vi lite bråtom, och då svängder Elin lite för snabbt så det blev en sådan där grej man ser på TV. Att fötterna fortsätter springa men att man inte kommer någonstans. Då sa Denise att hon såg ut som en "Sliding squirrel"
RSS 2.0