Revolutionerande!

Idag har varit en rätt bra dag, actually. Vi började med matte, och hör och häpna, Läraren hade fått all kritik och gjort som vi ville! hälften av lektionen genomgång och hälften få räkna själv. Sedan gick han runt och frågade om man behövde hjälp. Helt otroligt. Man kan alltså lära gamla hundar sitta.
Nu får vi se om det håller i sig. Han lade dessutom in ett långt räknepass imorgon på lektionen =D Yes! Och han flyttade fram provet som egentligen skulle varit på måndagen efter lovet till fredagen istället. Så det var en bra mattelektion. Nu ska jag bara försöka på G på provet på måndag också...

Natuurkusnkapsprovet gick faktiskt också bra, eller det kändes bra. Kunde allt som kom.
På svenskan så planerade vi redovisningen av argumentationsuppgiften om en produkt. Vi fick DNA-lås.
Och ja, jag räknar att vara med på den, även om jag måste prata gör mycket.

Idag på individuella valet så skulle vi läsa upp våra texter vi skrev förra gpången som jag misslyckades totlat med, enligt mig. Och jag, jag läste upp den. Känn på den du!

Fatta duktig jag varit idag.
RSS 2.0