Överlevnad

Shit vad snabbt det går, det känns som om jag inte hänger med riktigt. Veckorna bara svischar förbi även om det är hur mycket som helst i skolan. (fick mer idag -.-') Men iaf, det känns som igår jag började Östra och men som att jag känt Denise, elin och moa hur länge som helst... Hur går det ihop?

Tänk vad mycket skit som följde Östra, vi hade en högljudd diskussion om läxor idag på Mänken (människokunskap). Saied fattade inte ett p*ss och fick allt till att det var vårt fel att vi inte hängde med. tjena att vi inte skulle lyssna på lektionerna, dem flesta är mer seriösa än mig.
Kul kul, så nu är han typ hatad av alla i vår mänk.grupp. Vissa lyckas eller hur?


Satt även på bussen hem och filosoferade lite. Jag satt och tänkte på alla muntliga övningar vi ska göra på svenskan imorgon inför grupp. Som vanligt tänkte jag "jag kommer dö". Men det sa jag om 9an också. Att jag inte skulle överleva det läsåret. Men det gjorde jag, och jag klarade faktiskt tillochmed alla muntliga prov. Så varför skulle jag inte överleva imorgon? antingen skiter det sig totalt eller så fungerar det någorlunda. Måste faktiskt få påpeka att jag har "redovisat" i mindre grupp om reklam. Jag har faktiskt också pratat inför mänk-gruppen och sagt exakt vad jag tycker.
Kanske verkar som lite, men det tycker inte jag efterosm jag aldrig har pratat varken i grupp eller i klassrum.
RSS 2.0