Mord i matsalen

Idag skedde många tragiska ting i skolan. Jag lovar att det gjorde det! Tror jag hamnat i chock eller något.

Vi sitter i matsalen och äter i godan ro, sitter och babblar lite för högt som vi brukar göra. Vid bordet bakom oss så sitter det en stor kille från särskolan. Plötsligt får han något ryck typ och hoppar upp och springer till ett av de högre borden som står mitt i matsalen. Efter honom går hans "vakt" eller vad man ska säga och försöker få honom att komma tillbaka. Men på ett av de höga borden så står en sådan där glasflaska med citronsaft och den får han tag. Han tar tag i den och kasta sjukt hårt ner i golvet snett framför sig. Det skvätter citronsaft och glasbitar överallt och några tjejer som satt vid borde bredvid oss fick glas på sig. Snacka trauma alltså!

Sen var vi ute och på idrotten och gick i spåret. Då kommer ett annat flummo och sprang som en jäkla häst i full galopp. Jag säger att hästmannen precis har sprungit förbi oss = Elin måste sätta sig på marken för att skratta.

Herregud, vilken dag! dessutom har denise varit så sur att hon sagt fitta två gånger?! herre gud, vart är världen påväg?

EDIT: Denise har typ caps lockat sönder mig på MSN för att jag sa att hon sagt fitta två gånger idag? mitt svar var att det var elin som börja skriva det (a) men iaf, en förtydling. Denise svär aldrig eller säger fula ord, hon är fin i munnen vilket elin och jag inte är. Hon sa Fitta två gånger idag endast för att hon var piss sur på en grej som hände på psykologin =) Nu är det klargjort =) Vrsegod denise =)
RSS 2.0