Mammas nya pass

Har suttit och fixat med mammas nya gympa-pass. Hon är instruktör och då behöver hon ju ny musik varje termin. Nästa kommer bli ett så jäkla bra pass! Och jag har influerat det väldigt mycket (a)

Mamma: nu saknar jag bara en låt...
Jag: vilken?
Mamma: en lugnare låt...
Jag: den här? *spelar we can*
Mamma: ...som är gjord av en tjej. Det är bara en massa killar i passet nu
Jag: men vadå, jag lyssnar bara på musik av killar, dessutom är dem bra!
Mamma: ja, men jag kan inte bara ha killar i passet...
*Camilla kommer*
Camilla: men den här kan du ha! *sätter på mcfly låt*
Mamma: Gud vad det är jobbigt att lyssna på musik med er, ni lyssnar bara på killar!
Camilla och jag: klart!


Musiken med stjärnorna har jag varit med och letat fram. Och jag fick med hela E.M.D, dock ej en låt som dem gör tillsammans, men iaf =)

RSS 2.0