Jävla egoistiska...

JÄVLA EGOSTISKA STROPPDJÄVULAR, GÅ OCH DRÄNK ER I SIRAP!
Jag ska döda mamma och pappa, seriöst! så jävla orättvist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mamma hade lovat mig att inte gå på julgalan! Och nu sa hon bara att pappa och hon var bjudna på julbord, och det första jag säger är "ska ni till julagaln i globen!?"
"men... det var inte meningen att du skulle få veta..."
"GODNATT!"


Vad är det för föräldrar! Så hör man pappa "vi kan fixa autograf av dem" *flin*

Om ni inte fattar vad jag babblar om så är det att EMD ska vara på julgalan i globen, jag får inte gå eftersom man måste vara 18. Jag kom med förslaget till mamma att vi skulle gå innan jag kollat ålder. Mamma sa att hon inte skulle gå eftersom jag inte fick och det skulle vara himla orättvist, och nu ska hon tydligen det för att dem blev "bjudna". Ska fan skaffa falskt leg eller något!

Det är så grymt orättvist! seriöst, jag ska hänga mamma och pappa upp och ner i taket och slå dem med baseballträ eller nåt! Nej nej, så lova betyfder inget? Då vet jag vart ribban är. J*vla kloakråttar, hoppas ni äter upp varandra eller råkar strupa varandra med era svansar eller någe -.-' FÖRRÄDARE!

seriöst... Jag har chansen att se EMD i stockholm, har haft det flera gånger, och alltd är det något med åldern som gör att jag inte kan =( ORÄTTVIST OCH ELAKT!

God antt nu ska jag vara ännu mera emo hela lovet. *cut*

Jag vet att dem läser min blogg, och ja, ta det som ett dödshot!
RSS 2.0