Jag hatar 2...

Jag hatar 2:
  • Jag är alltid 2 poäng ifrån ett högre betyg på prov
  • jag har 2 ben som inte fungerar
  • jag har två feta ärr ansiktet efter 2 fula finnar
  • Jag är aldrig först, bara 2a
  • 2 är ett tal, och tal använder man i mattematiken
  • jag har 2 Nk och samhälles lektioner i veckan
  • 2+2=4 och är den tiden som jag är hemma på måndagar och så många timmar jag brukar plugga ensam varje dag.
  • 2 är den tiden man oftast vill sluta skoldagen, men som man inte får
  • Det är alltid 2 naglar som går av när man spaat ut sina naglar så alla är lika långa
  • det är alltid 2 minuter som bussen är sen, eller för tidig
Orkar inte komma på något mer. Hatar 2...

Fick tillbaka spanska provet idag, självklart var jag två poäng ifårn ett högra betyg, igen. Värt? nej
RSS 2.0