Inte så busigt


Jag sa busa i förra inlägget bara för att det lät bra och för att jag aldrig är inne i stan annars =)
Men iaf, åkte in till gallerian i hopp om att hälsa på Danny som skulle följa med frisör Bobby idag. Men tur som man alltid har så missar jag Danny precis... Erkänn att det är extremt skillat?
Iaf så jag står och babblar en kvart med bobby, om mitt hår, om min ålder och om finnar =) Ja, det var ioförsig roligt och jag behöver inte ens försöka beskriva hur han var. Det behövs en live-presentation från mig för att förstå =)

Blev lite emo eftersom danny inte var där och jag typ har abstinens eller nåt. Då gick jag till mamma där hon jobbar. Och hon hade varit inne och "rekat" läget vid ett-tiden, och fått prata med danny och fått se hans nya frisyr, LIVE! Vill bara slå ner henne -.-' åh -.-' dessutom sa hon att det inte var några där typ... det hade vart perfect.
RSS 2.0