Ibland är jag rolig...

Mamma och jag satt just och pratade om alla roliga grejer som jag har gjort (dvs ramlat). Båda garvade som bara den!

Enkel skiss över del av vår övervåning. Precis utanför min dörr är en trappavsats, och det är där allt roliga börjar!

Den roligaste gången var nog när jag hade extremt stora pyjamasbyxor på mig.
Vaknar på morgonen, kliver ut genom dörren och lyckas på något sätt trassla in stortån i det andra byxbenet, fråga inte hur. När jag märkte att jag satt fast fick jag ju lite lätt panik över att inte kunna sätta ner foten igen.
Jag tippar, som en fura på sidan rakt ner i trappan. Dunsar ner för hela trappan medans jag sitter fast med tån. När jag är nere på bottenvåningen så håller jag på att slå huvudet i väggen bredvid trappan.
Synd att vi inte har det på film!

En annan gång jag kommer ihåg skarpt är när jag kommer ut på morgonen och är jätte stressad för att jag typ försovit mig eller något. Då springer jag ut på trappavsatsen för att springa in i köket. Precis på trappavsatsen så har lotus kräkts under natten för att han varit sjuk. Så jag sätter hälen i spyan och det går med en jävla fart. Det var precis som att snubbla på ett bananskal.
Tappar såklart balansen och så bar det av nerför trappan igen.
Då hör jag camilla som sitter och knapprar vid datorn
- Ajuste, Lotus har spytt i trappan...
Tack för informationen... liet försent!

Jag förstår inte vad det är med mig och trappor, senast idag räddade denise mig, i östras helt onödigt konstiga trappa ner till matsalen.
RSS 2.0