Andra gången

Nu är det andra gången jag inte gillar min svenska lärare. Jag var nöjd tills idag när jag fick omdömet. Och det har inget med betyget att göra. Nu ska vi inte vara otrevliga i bloggen längre. Det händer alldeles för ofta.

Jag kan få klaga lite i alla fall. Jag var skit glad eftersom det är sista dagen imrgon innan lovet. Sen kom jag på allt ajg måste göra... Matte (matteprov direkt efterlovet), datakunskap (prov efter lovet), naturkunskap, Engelska, litterär gestaltning och filmkunskap. Grejen är att ajg itne orkar vara stressad längre. Ja, jag är 20 sidor efter i matten, ja, jag har 1 miljon andra grejer som jag måste göra på samma gång. Man vänjer sig vid att ha mycket att göra, inte för att jag vet om det är bra eller dåligt att vänja sig vid att vara stressad men...

har också hitatt vad jag ska ha på mig imrgon när jag ska vara djävul =) Det blir rött och svart tema imorgon =)
RSS 2.0