onsdag

Åh... Det gick sjukt dåligt på ridningen idag... Aja.

Elin höll på att skrämma slag på mig och Denise imorse, ajabaja. Hon kom inte på morgonen och svarade inte på sms och denise freakade lite. Sedan så kommer det fram att hon har försovit sig. Där oroade vi oss i onödan. Vi trodde liksom hon hade blivit överkörd av en buss eller hoppat framför tåget eller något, och inte tagit med oss?! hallå, tänk om vi också ville leka på tågspåren?

Sedan skulle vi sjunga i aulan (observera att ingen kan sjunga), på spanska dessutom, eftersom vi tydligen ska sjunga på avslutningen. Alla kommer bli tondöva, det blir säkert roligt =) Sen hade vi sjukt lång tid på oss att göra ingenting, så denise och jag gled runt i hela skolan för att försöka få en skymt av min man, men var han där? icke. Btw så vet jag vad han heter och varför jag kände igen honom så mycket första gången jag såg honom =)

Sen fick jag spelet över engelska redovisningen, men det tar vi nog i ett annat inlägg...
RSS 2.0