Ola & EMD på en och samma gång

Oj, dålig uppdatering vare hära!
Men iaf, har fått grymt mycket gjort idag. Har skrivit mer än halva Naturkunskapen, pluggat filmkunskap, skrivit på min skräcknovell och hasr nästan blivit klar med svenskan. GREAT!

Sedan var jag och mamma i centrum för att hon skulle kolla en jacka, som inte fanns. Jag hittade en glittrig klänning och ett rba leggings med dragkedja =) Sedan var jag uppe på loftet och tränade.


Sen blev det körslaget (a) Ola gick vidare =D så söt han e alltså, stå och gråta i tv. Han är fett med söt =)
Och sen avr ju EMD med i ett inslag med pontares kör?! GASH!
mammas sms till camilla efter det:
"EMD dök upp o hjälpte Pontare, då skrek hon så mitt vinglas sprack och hon ramlade ur soffan och fjärren flög ut i hallen och gick sönder. Stefan och eula i final!"
Och det var faktiskt sant... Pappa sa att jag inte får hålla i fjärrkontrollen längre -.-' vad var det för stil?
Och sen gick ola till final, då blev min kväll helt perfekt! walla!



Och denise, han är inte mannen i mitt liv, det är han till vänster på bilden XD
RSS 2.0