New moon

Fick för mig att jag var tillräckligt frisk idag för att gå och se New moon. Klockan 10 imorse bestämde jag mig =) gick på bion som började klockan 12:00, och eftersom ingen buss gick rätt tid så cyklade jag, super bra när man inte är frisk va? That's me =)

Jag tycker faktiskt filmen var över förväntan. jag trodde den skulle vara sjukt dålig eftersom boken så grym. Och visst saknade jag vissa detaljer.  I boken får man verkligen veta hur mycket de älskar varandra, det var inte solklart i filmen och det är nog krångligt att förstå varför han lämnade henne när man inte läst böckerna.

Sen läste jag att många tycker att Toves styling igår på idol var bäst?

Det är inte okej att blanda mönster ffs! Hon ser ut som en vildkatt utklädd till zebra! Den var hemsk! Om det är Elin kling som sagt åt henne att ha på sig det där så är det pinsamt dåligt -.-'
RSS 2.0