Ljus i mörkret


Nu har min lykta hamnat i fönstret =) Även om det bara är ett ljus så lyser det faktiskt upp rätt bra! jag kör lite Denise style.

Glömde berätta om mina ben efter besöket igår hos naprapaten. Det var lite happytime då!
nej, men han har ju masserat hela vadmuskeln och jag har gjort övningar osv, och igår fick jag ett resultat! Efter bara tre veckor! Han sa "det är tur i oturen att dina muskler svarar på exakt rätt sätt"

Så nu har vaden nästan slappnat av helt, den som varit stenhård hela tiden för att den varit så spänd, och då har den legat och skavt mot benhinnan = benhinneinflammation. Så nu gör det faktiskt inte så jäkla ont att gå, och jag fick i läxa att springa 15-20 min på mjukt underlag för att se hur det fungerar!

Men det är ju inte bra, så det kommer komma tillbaka väldigt lätt om jag inte är försiktig, ,en jag ska gå hos honom några gånger till, sen blir det ett uppehåll för att se om vaden kommer att gå tillbaka till att vara spänd utan massagen, eller om det kommer fungera. Men benhinneinflammationer är luriga och man vet inte riktigt när dem är läkta. Men jag vill inte ha tillbaka det iaf, det är säkert. Och det kommer nog ta rätt lång tid innan den är helt bra. Men nu känns det som om jag är en bit påväg =) Nu ska jag bara sluta knaka vrister, och fortsätta med fot- och vadövningarna så jag bygger upp underbenen helt och hållet.
RSS 2.0