IG/MVG

hej gott folk. Idag har det varit en rätt bra dag, eller fram till klockan tre iaf när litterära gestaltningen började.
Innan det fick vi tillbaka Samhälles proven vi gjorde innan lovet. And guess what? mvg *kaching*
Jag blev fett glad, sedan kollade jag planeringen och såg att nästa "prov" är redovisning. hej ig? Sen pratade svenska läraren om redovisning i aulan = ig?
Aldrig i livet att jag ställer mig i aulan och pratar! no way!

Sen tycker jag vädret kan bestämma sig. Antingen snö eller regn, eller torrt, eller sol. Men inte snö, regn, blåst och kallt samtidigt! Det är så himla äckligt. Okej om det är snö och kallt utan att det blåser, det blir inte lika blött. Men slask är det värsta som finns -.-' Såg ut som en dränkt katt i morse när jag kom till skolan. Sen var bussen försenad också, så jag kom nästan försent.

Imrgon väntar 2 prov, efter varandra. är inte lärare helt fantastiska på att planera? svar: nej.
Sen efter det blir det till att möta upp mamma och gå på hälsomässan =)
RSS 2.0