Hälsomässa och idol

Hälsomässan var rolig, vi gick runt och kollade grejer och vi fastnade speciellt vid ett ställe. Men det tar jag i nästa inlägg! Där köpte jag ett halsband och en "drömpuppa".
Sen köpte jag en träningsväska som är lagomstor och lite tidningar osv.

Sen kom vi hem perfekt till idol. Erik var bäst, som vanligt! Han har allt, nästan (a)  han är riktigt bra, alla tycker att tove är bra, men jag tycker hon är riktigt trist. Och såg ni i början och vid vissa klippningar att Danny satt i publiken?! Yey =D

Ja, ska bara tillägga lite om proven i skolan idag. Fick MVG på dataprovet. Men matten gick verkligen dåligt... Första delen skulle vara lätt, eftersom vi inte fick ha miniräknare. Men nej, då är det tal som blir ett svar med decimal?! Vafan är det för stil? och det rekomenderades att man skulle göra första delen på 30 min... Och den var inte super lätt. Vissa uppgifter var fett konstiga och på VG/MVG dlen gick det apigt. Seriöst, spräng matteläraren eller något -.-'

RSS 2.0