good day


Kan dagen bli bättre? nepp, det kan den inte XD
eriks röst...oj
Matte...vilken överaskning
danny...*no words*
gissa vilken skiva som är på just nu? ;)

Idag har varit en vanlig dag, vi fick tillbaka G-delen av matteprovet. Jag klarade mig! Fick 11,5/16. Faktiskt nöjd eftersom det var sjukt konstigt. Sen var jag busig. Medan javier gick igenom uppgifter från provet lyssnade jag på intervjun i rix morronzoo när EMD var där (a) fast missade lite, något om 15 december och om ett tv-trpgram! så nu måste jag vänta tills de lägger upp ljudklippet på hemsidan...

Sen fick vi veta hur svenska/naturkunskaps redovisningen ska gå till. Super roligt, verkligen!

Sen var jag hos naprapaten med mina ben. Han sa att vad muskeln fortfarande var överspänd, men att den var mindre spänd än förra veckan och att vi måste ta tag i vadmusklerna innan vi kan gå vidare till benhinnorna. Alltid något =) Fast det är ju ingen skön massage som han gör på hela underbenen. Det gör stört ont!
han: "gör det ont här?"
*kvider*

Nej, men typ så XD han trycker så jävla hårt på precis rätt/fel punkter, man får se det som man vill. Det gör djävulskt ont i alla fall!

Nu ska jag läsa igenom svenskan, fortsätta på konstiga engelskan och packa idrottkläder till imorgon =)
RSS 2.0