Fan asså...

Dem är grymmast... Unicef var bäst... Serious...

Vi kom dit, mamma var jätte flummig, hon ba, EMD EMD EMD!!! typ freaka loss? Sen fick vi skit bra platser i kyrkan!
Precis när vi satt oss så peta mamma skit hårt på mig, och då var det danny som stod med ryggen mot oss på scenen, skäms på mig att jag inte såg det! Men jag satt faktiskt och kolla på erik som var uppe på en av läktarna... Lite dåligt samvete där alltså. Vi såg Janna och Cattis, dem satt på raden bredvid oss snett framför. Det var coolt? XD
Nej ,men jag undrar hur det känns att se sin pojkvän på scen och bli så uppskattad? Det måste vara weird.

Mamma fick även sin favorit låt, "ängel" med erik som sms signal och "jennie let me love you" som ringsiganal (a) Hon var väldigt glad, så nu vill hon jätte gärna har väldigt många sms =)

Sen kom dem upp på scen, grymmast som vanligt. Men den här gången var dem helt seriösa och allvarlig. Danny fick den där jätte glittriga blicken och sjöng med en innerlighet, och som om han tänkte igenom varje ord han sjöng innan han uttalde dem. Så jävla fint... Som vanligt fastnade kameran på honom (a)

Sen var det väldigt otippat, men dem sjöng alone, GRYMT! Och så välkommen hem =) Dem var så bra! =) nu ska jag lägga upp lite videosar från idag på youtube =)
RSS 2.0