EMD <3



Måste bara tillägga att jag nu har fyllt heal min externa hårddisk med EMD bilder, den är helt full. Får ta och kolla igenom allt och sortera lite bättre tror jag ;)

Sötisar =) fast jag känner mig fett taskig på signeringar... Erik satt först, han skrev på skivan och fråga vad jag hette, under tiden kollar jag bara på Danny? sjysst, sjysst, sedan när danny skulle skriva hann jag bara säga hej innan matte börja fråga ut mig om julskivan XD Så det blev i princip bara stirra i ögonen på danny =) Men iaf, det är rätt bra det också =)

Sedan var scenen sjukt mysig, jag stod så nära att jag kunde sträcka ut handen och nästan röra dem när dem var vid staketet. Sjukt mysigt =) Och Ögonkontakt med Danny under låtarna? *svimma*

Nu blir det Cats! Vi shoppade lite medan vi ändå var i köpcentrumet, hittade några riktigt snygga grejer. Lägger upp sedan. Måste bara få säga att det var en spegel på lindex som var som på gröna lund. Den gjorde så man såg smalare ut, och den var precis utanför omklädningsrummen. Lite drygt tyckte jag det var, då tycker man ju "shit vad smal och snygg jag är i de här kläderna, de köper jag!". Luringar de där på Lindex. Watch out
RSS 2.0