checklist

Vad har jag hunnit med hitills då?
  • Engelska x 2, nu ska det bara kontrollera all text
  • Gjort datakunskap
  • Satt ihop alla delar på min skräcknovell, deadline om exakt en vecka by the way
  • fixat naglarna
  • Kört styrka
  • Sprungit
Ja! jag har gjort min läxa nu! Jag har sprungit *dansa*
Det gick bra! det gjorde inte ont där det brukar, utan nu var det mer som ett tryck, "bara". Men det sitter fortfarande kvar psykiskt att det ska göra ont, så jag vågar inte riktigt sätta ner fötterna och vill gärna spänna hela underbenen. Då var det bara till att gå en bit, slappna av och sedan sätta igång igen. Det är onödigt att jag går och spänner benen i onödan när dem precis tagit semester.

Nu ska jag duscha och försöka komma på något jag kan äta... Mamma, pappa & camilla är och äter hos kusinerna, som fyller år, men som jag inte hinner till...
RSS 2.0