tissel och tassel

Idag har det inte  hänt mycket, det var ju so prov, det kändes bra så det gick säkert skit. Men iaf, det var inte så svårt, men han borde ha delat upp första och andra världskrigen i två prov. Det är så lätt att blanda ihop annars.
Sen så var försjupningsmatten inställd =D Jippey! Egentligen skulle jag ha väntat till 3 och hämta hunden, men jag ringde pappa och kollade om han kunde hämta, och det kunde han.

Sen så sa Linn och Anna något till Robin, något som är hemligt och Robin får inte säga någonting. Jag vill veta! Jag blir bara sur när jag inte vet om någotnting som handlar om mig -.-' Så jag försökte utöva utpressning på honom i kontoret, det gick rent ut sagt åt helvette eftersom Anna kom in och räddade honom -.-'

Nu ska jag fortsätta med Stalin och sen när mamma kommer ska vi fortsätta på min klänning -.-'

RSS 2.0