Tillbehör till en födelsedagspresent

Jag är hemma från stallet nu, jag var genomsvettig redan innan jag hoppat upp på hästen XD
Men det gick faktiskt väldigt bra! Bästa lektionen på länge =)

Och sen måste jag berätta om en grej som hörde till en annan, min säng. Jag har ju haft samma rum hur länge som helst, vad kan det vara 10 år? Och det är samma stil fortfarande, som om jag var 6 år alltså.
Så i-o-med den nya sängen så ska vi måla om och jag får bestämma själv =) Fast jag får göra det mesta själv också XD
Så det som ska göras är:
- Rensa alla mina saker och plocka ner i lådor
- Flytta ut möbler
- Ta ner tavlor
- Ta ner loftsängen
- Måla om allt i ljus färg
- Tapetsera en orange fondvägg
- Måla dörren och fönsterbrädan
Det är nog fler småsaker som ska göras, oh det kommer ta lite tid...
Men oj vad bra det kommer bli!



Under tiden ska jag bo på loftet =)
RSS 2.0