Svarta handen

Okej, min hand är inte svart, men iaf. Jag har haft skit ont i den idag! Räcker det inte med knän och vrister?!
Den har varit helt borta idag, Som den känns på morgonen, att man inte har någon kraft i den och så har handleden gjort ont när jag rört den. Jag vet inte vad jag har gjort -.-'

Blev nästan klar med min blus på slöjden, har satt fart med den nu så jag hinner klart. Sen fick vi tillbaka Kemi proven i Elektrokemi. Och jag var tvungen att skriva minst Vg på det för att få behålla mitt Vg- som jag hade innan. Kemi är ett av mina svagaste ämnen. Och sen när vi fick tillbaka dem så hade jag fått Vg+.
Vilket betyder att jag har kvar betyget och "minuset" efter Vg tas bort =D

vg

Sen på No:n  fortsatte vi med våra skarvsladdar, och jag fattar verkligen inte hur elektriker vill jobba med det.
Det är så petigt och mycket att tänka på. + att Jepser ska göra ett "rycktest" så han ser att allt sitter fast ordentligt. Jag och Jaana jobbar tillsammans och det gick ju sådär med min hand...

RSS 2.0