Sommarkänslor

Det har varit en rätt okej dag idag. Det första om sägs på matten till läraren "vad gay du ser ut idag jesper", Han svarade "tur att jag inte tog på mig kjolen då". Ibland är det lite roligt  =)
Sen fick han dra i min skarvsladd, och ja, den gick sönder. Och jaana var inte där så jag fick fixa själv. Men sen när jag hade satt ihop allt igen och visat jesper och han hade kollat att allt satt rätt och ksrivarna var idragna ordenligt och drog igen, då gick den sönder iaf. Så det var inte mitt fel att den gick sönder iaf =)

Sen på engelskan hade Gun betygssnack, så vi fick spela något spel, men det övergick snabbt till charader. Jag hann dock inte prata med henne. Sen så var spanskan inställd! =D Yes! Elizabeth skulle med 9md till veskijärve, dit vi ska på söndag. Det ska bli roligt =)


spätou

  fsöogs-
Det har varit jätte fint väder idag!
RSS 2.0