Skola + Huddinge

Är hemma från skolan. Matte provet gick sådär, jag vet inte hur dem tänkte när dem gjorde provet, hur ska man hinna med alla uppgifter? jag hann inte alla -.-' Det sög, men ja, ja, tror jag överlever.
Har också bestämt mig att jag tar bort tullinge gymnasium som första val och flyttar upp östra isället. Har kommit fram till att Östra har alla kurser jag vill läsa, vilket inte tullinge har, och dessutom är det förhoppningsvis inte lika många "smarta" där.
Sen fick vi sluta 20 minuter tidigare för att vissa hade jobbat lite extra, så då drig jag  till huddinge och köpte lite små grejer som tagit slut. Det var dem pengarna det.
Nu ska jag upp och käka något och sen blir det Spanska och SO. Mitt liv är riktigt tråkigt, det händer aldrig något -.-' går upp, skola, går hem, pluggar och sen går jag och lägger mig. Det är super roligt. Skulle vilja testa att vara någon annan för en dag =)

RSS 2.0