Pennkastar Pk

..
Pimpa min hand på bilden idag =)
Vi hade ju No prov i kemi, det gick inte så bra. Fast det tycker jag alltid. Jag lyckas alltid blanda ihop allting och bli osäker när jag ska skriva prov, och då ändrar jag allt 1 miljon gånger och då blir det fel.
Efter lunchen fortsatte vi med engelska filmen och sist på spanskan började elizabeth med de muntliga proven, skit roligt! Fast hon skulle ta mila och mig sist, undrar varför? ;) inte så svårt att lista ut, så vi hann inte göra idag utan ska göra på torsdag. "Den som väntar på något dåligt väntar alltid för kort"

Jag har inte bra bollsinne, inte att kasta och träffa något iaf, och sen så skulle jag kasta en penna på robin, och jag tror jag kommer missa, tror du inte att jag träffar honom i nacken? Och sen kastar jag en gång till lite senare och träffar honom i ansiktet? Jag borde pata med Katarina om det där =)

RSS 2.0