Paus i allt

Nu har jag tagit en paus från pluggandet, huvudet orkar inte koncentrera sig mer en 20 minuter iaf. Grejen med första och andra världskriget är att det är hur många årtal och händelser som helst! Jag kommer bara ihåg några, så nu hoppas vi att det inte är så mycket av årtal på provet imorgon.
Har sjukt ont i huvudet, hoppas jag inte blir sjuk, så jag badade. Det var länge sedan jag gjorde faktiskt. Hinner aldrig.

Nu ska jag lyssna på lite musik. sen läsa all So en sista gång och sen om jag orkar kolla "the mentalist". Det är den bästa serien som finns, men vet inte om huvudet orkar, tur att jag redan har sett alla avsnitt på internet (a)

Sitter vid camillas datorn nu, och om man kollar in hennes bilder så är det twilight, Robert pattinson, Taylor lautner och johan palm. Dåligt utbud av bilder -.-'
-
RSS 2.0