jag kommer somna...

Jag är trött och hemma från skolan. Egentligen har vi inte gjort så mycket idag, So-provet gick helt okej, ett Vg borde jag få iaf. Sen på idrotten var det brännboll. Det gick väl men vissa *host* är så barnsliga! Väx upp! Fattar inte varför dem ska hålla på att larva sig och inte göra någonting, jag säger inte att jag gör JÄTTE MYCKET, men jag gör mer än dem... Alla var väl på rätt kasst humör efter det. Sen kollade vi på "shakespeare in love", rätt konstig film, med fungerar, men blev skit trött sista lektionen när vi kolla.
-
Och nu har mamma precis kommit hem och håller på att tvinga mig gå och vertikalklippa resten av gräsmattan, det är tråkigt... Och sen går det inte lyssna på musik heller för att klippmaskinen låter för mycket! Oj,oj I-landsproblem here i come
RSS 2.0