Dålig dag

Den här dagen och kvällen igår har sugit. Igår kväll så krascha hela mina dator. Den har hållit på såhär i flera veckor, så fort man öppnar 2 fönster samtidigt så laggar hela skiten och man får stänga av den med tvång. Men sedan igår krascha den på rikigt -.-'
Är så jävla trött på den! Nu har jag fått nog av teknik överhuvudtaget och har stängt av mobilen.
Grejen med att inte ha någon dator är alla problem, inget photoshop, inget skolarbete, skriv allt för hand, inte kunna ladda mp3 osv. Det här skulle inte ha varit något problem om datorer inte ens fanns.
Så nu blir det biblioteket och skrivkramp ett tag framöver.
Sitter i skolan nu och letar information om Stalin.
Sen efter det igår så kunde jag inte sova, så jag satt nere på golvet (har loftsäng), och sen när klockan är vid 12 så har jag fortfarande inte somnat, men typ en stund senare så somanr jag på golvet.
Och det roliga är att jag inte vaknar av det, så jag har sovit på golvet hela natten och har nu ont i ryggen. Super bra.
+ att jag tänkte på gymnasievalen jag inte har gjort som ska vara klara på fredag. Jag vet att jag inte kommer in på tullinge, det fick jag förresten svar på idag när vi fick tillbaka spanska proven, Hej betygssänkning.
Den här dagen har sugit!
RSS 2.0