Aj!!!

Jag tog ur det örhänget som jag tog hålet med i tisdags(?) och satte i en läkring, som var alldeles för stor.
Men iaf, i väntan på de nya piercing-smyckena så fick den sitta där, och jag kan lova att den var obekväm att sova med!

Så idag kom dem nya smyckena, och då skulle jag ju självklart byta till en mindre ring.
Det började med att jag fick trycka igenom den nya ringen eftersom den var mycket tjockare en läkringen, det gjorde svin ont.
Efter det blev jag helt yr och mådde illa så jag satt på golvet ett tag. Sen skulle skruva dit "ändarna" på den nya ringen eftersom den inte är en hel ring. Det var ruggigt svårt att skruva på det lilla mini-smycket!
Det slutade med att jag hämta en tång, som inte fungerade, så då hämtade jag Camilla med dem små händer som inte har några naglar, fungerade inte heller. Efter en halvtimme hade jag fått på den XD
Jag vet inte hur många gånger den åkte ner på golvet.

mmm
Har det smycket längst ner till höger, ringen med 3 små kulor på varje sida

Nu sitter den där den sitter iaf =)
Får väl se till att fota mitt lilla öra
RSS 2.0