Gröna lund 10/6

Igår på grönan när vi såg EMD:s konsert var och är obeskrivlig. Det var riktigt roligt, skön stämning och humör på topp, även om vädret sög.

Dagen började iaf med att jag höll på att försova mig, efter balen i förrgår så kunde jag inte sova.
Så jag sov kanske bara i 3 h totalt. Så när klockan ringde så klickade jag bara av den och somnade om.
Sen kom mamma 20 över 8 och banka på dören för att hon skulle ha kameran, som tur var så kom jag upp.

Jag tror inte jag vaknade fören vi gått ifrån skansen, som dessutom vr riktigt tråkig eftersom det regnade hela tiden -.-'


Sen när mila och jag kom in på grönan vaknade jag. Vi satt och gjode ingenting, gick runt lite. Sen ställde vi oss längst framme vid scenen och stod där... ett tag. Ni vill inte veta hur länge (A)
Dessutom, kan man bli gladare när det ser ut såhär på hela grönan?



Både mila oh jag hade redan ont i fötter och knän inan vi gick in på grönan eftersom båda gått i klackat i 7 h på balen och sen gått på skansen. Så det var rätt jobbigt att stå ännu längre.

Sen träffade vi en tjej som hette Emelie, vi stod och snacka skit med henne i några timmar. Så får man tiden och gå när man är tjej =)
Här är lite bilder från soundchecken, och Danny och Erik kom in med munnarna fulla av varmkorv XD





Jag vet att ni älskar bilder på dem =) Mila fick grymma bilder som jag får senare idag, som troligen kommer läggas upp XD

Sen stod vi lite till efter att soundchecket var klart. Mamma och elisabeth hann komma, och det började regna mer!
Men 20 min innan det skulle börja så slutade det helt =D












Sen så var det signering efter




Jag lovar att ingen har orkat kolla på bilderna eller läst texten XD

RSS 2.0