Huddinge C med syster

Camilla och jag skulle till Huddinge centrum för att handla lite grejer.
Och vi hade ju totalt glömt bort att det är nationaldagen idag XD Det var väldigt skillat.
Så när vi kom dit så var det fullt med människor överallt!
Det var ballonger och popcorn överallt, så det var en fråga om överlevnad där!

Och en sak irriterade jag mig sjukt mycket på! Majoriteten som var där är äldre, med rullatorer.
Visst, dem får ha rullatorer och gå hur långsamt dem vill, men inte i bredd!
Det var rena rama E4:n med äldre och rullatorer överallt som gick långsamt i bredd!
Det är väldigt, väldigt svårt att komma förbi då.

Vi gick in på glitter eftersom camilla skulle ha smycken till sin avslutning. Jag hitta ett halsband jag tyckte hon skulle ha, men som hon inte ville ha. Men det slutade med att hon tog det iaf med matchande ring och armband.
Jag köpte två lite större klämmor till håret.

Vi var inne på kicks också, vi båda skulle ha lösnaglar. Sen kom hon på att hon skulle ha en concealer också, då visade jag henne den jag hade som jag tycker är super! Så den köpte hon också.
Fattar egentligen inte varför hon ska ha concealer, hon har inga mörka ringar eller kvisslor/finnar, nada. Aja, hon får göra som hon vill.


Jag köpte även en grönglittrig eyeliner till balen, och sen ett nagellack som stärker naglarna.
RSS 2.0