Shopping till rum

Nu har pappa och jag varit iväg och köpt skenor att hänga upp hyllor på, hållare, hyllplan och grejer till mina högtalare på hornbach och IKEA. Nu ska det sättas upp och kopplas in allt, sedan kan jag flytta in resten av grejerna.
Ska försöka sy om överkastet idag som är lite för stort för min säng. Skönt att allt är klart snart =)

Sen är det två djur som har tatt min säng. Kissen är värst. Hon ligger där hela tiden! Så nu har jag katthår i hela min säng. mysigt mysigt.



sen imorse när jag kom in i mitt rum så sticker kissen ut huvudet från hålet i mitten under sängen som syns på bilden ovanför. För den hyllan går bara till hälften in under sängen och sedan är det en kant och sen om man fortsätter över den kanten så är man bakom under sängen. Så där har hon varit. Där får hon iaf vara ifred.
RSS 2.0