Nu är jag schemalagd!

Idag gjorde jag mitt jobbschema med Erika, en av mina handledare. Hon är chilienare och säger därför mitt namn som pernijja, eftersom två L blir j i spanska =) Rätt fint det med XD Fast hon använder inte riktigt namnet någon gång, hon säger "älskling" eller "gumman" istället. Hon kramas och är mycket hjälpsam och snäll =) Som en extra mamma typ


Mitt schema blev iaf super, nästan iaf. Vissa dagar ska jag jobba ensam tjej.
V.31
Onsdag: 12-20
Torsdag: 12-20
Fredag: Ledig
Lördag:Ledig
Söndag: 10-18

V.32
Måndag: 12-20
Tisdag: 12-20
 Onsdag: 10-18
 Torsdag: 10-18
 Fredag: Ledig
 Lördag: Ledig
 Söndag: 12-20

V.33
Måndag: 10-18
 Tisdag: 12-20
 Onsdag: 10-18
 Torsdag: 12-20
 Fredag: 10-18
 Lördag: Ledig
 Söndag: Ledig

Idag var det dessutom jätte tråkigt väder, så kiosken var stängd och vi gick upp till vårby ungdom. Sen var vi där, och gjorde i princip ingenting. Sen fick vi sluta en timme tidigare. Hoppas det blir bättre väder imorgon!


fetma katten har legat och slöat i min säng hela dagen
RSS 2.0