Mitt rum!

Nu har jag plockat in nästan alla saker =) De sista grejerna flyttar jag in när allt är klart.

Ovanför speglarna i mitten ska vi sätta en spotligt. Och sladden som hänger ner är till en av högtalarna som ska upp i hörnet ovanför dörren

dålig bild, men det är nya blommor och krukor i fönstret. Vanliga gardiner som mamma sytt i samma orange som fondväggen

Säng och tamburmajor. Nu slipper kläderna ligga på golvet =) Lådorna under sängen ska bytas ut mot andra, nya

Sladden som går är till en liten stereo som jag använder tillfälligt

klockan ska upp mitt på väggen =)


Ovanför sängen ska vi sätta hyllor, där bland annat stereon ska stå. Dem ska vara lika breda som sängen och sedan sättas lite högre upp på väggen

ska inte ha den stolen, men den får vara där tills min andra stol är färdigmålad =)

skrivbord och dator. Och jag löste sladdproblemet eftersom jag har en extra USBinkopplinggrej med 4 uttag och sedan externa hårddisken osv. Så jag ställde en av mina små hyllor under och tömde översta lådan. Voila, ny syns ingenting av det!

t.o.m bokhyllan ser okej ut för första gången på jag vet inte hur länge!

Kommer aldrig vilja flytta ut nu XD
Men iomed att jag tar ner grejerna på loftet så blir det till att städa på loftet igen... Men det tar jag när allt är utflyttat och klart. Och det blir nog om en vecka efter ridlägret =)
RSS 2.0