Borta bra men hemma bäst

Nu är jag hemma från serbien. Kom igår kväll.
Inte så mycket att berätta. Krigsskadat land och så olikt sverige man kan komma.
Ska bli jätte gott att äntligen äta svensk mat, utan att behöva ta tills mn nästan spyr. I serbien så är det typ:
-är du hungrig?
-nej
-säker?
-ja
-vill du ha någonting?
-nej!
Sen går dem och hämtar iaf. Skummisar.

Dessutom kan typ ingen engelska, eller ens förstår. Så dem fattar ju ingenting när jag säger någonting.


Sen så gick min ena lins sönder igår, och jag har en bit kvar i ögat som vägrar låta sig tas bort! Det är sjukt störande!
Men jag kom hem till ett nästan färdigt rum iaf =D ska ta lite bilder sedan. Det som är kvar är ta in saker, sätta upp stereon, sätta upp hyllor... tror det var det.

Nu ska jag turbotvätta för att sedan åka på ridläger imorgon
RSS 2.0