Bio

Nu är vi hemma från bio;n. Filmen var väldigt bra, men det har väl alla harry potter filmer varit hittills? Den var rätt så lik boken, men jag skulle velat se "kriget" som finns i boken, men som inte fanns i filmen. Lite synd. Kunde ha blivit as coolt och ännu bättre.

Vi åkte både buss dit och hem, och jag säger bara en sak. Släpp aldrig ut Camilla ensam bland alla bussar! Först trodde hon vi skulle ta bussen mot högdalen, men varför ska vi ta den när di ska till kungens kurva? Sen frågade hon varje gång en buss stannade om det var den. Och varje gång fick jag svara, att nej, vi ska med 710! "ah, juste..."
Sen när vi skulle hem så höll hon på att gå till busshållplatsen där vi gick av, men då skulle vi komma till skärholmen. Om jag inte sagt något skulle hon ha gått dit och åkt fel.
typiskt småsyskon?

Sen är ju mitt rum nästan klart, och jag var tvungen att smycka ut en vägg såhär idag:

erkänn att det blev bäst =)
RSS 2.0