yey

Matte provet gick helt okej, eller första delen gick bra, och sedan gick de tre första frågorna på del 2 bra, men de två sista sket sig totalt! Tror jag låste mig för mycket. Aja.

Sen var Denise och jag på lite privatspaningar igen, fast idag utan framgång, eller vi var lite oense, men vi löser det snart!

Imorgon kommer det bli en sjukt nice dag! Det är ju nobeldagen. så det är på med finkläderna och sedan ska vi sitta på föreläsning om nobelpriset på förmiddagen. Sedan blir det lunch med någon speciell nobelglass? Och sedan har vi samhälle i en timme. På mitt individuella val är det eget arbete, så vi får dra hem, eller jag kan eftersom jag redan lämnat in allt. Så snart ska jag ner och kolla lite kläder osv, ska iaf ha min svarta nya klänning som jag köpte på bikbok? kommer inte ihåg om det var där, men tror det.


Är det någon julkänsla någonstans? Nej... eller så har jag missat den. Det är grått, tråkigt, regnet hänger i luften och mörkt. Sjukt roligt!
RSS 2.0