Vilken röta!

Shit vilken röta vi har! Gick in på Erik Grönwalls hemsida och kollade signeringsdatumen, och tror ni inte han ska vara i kupolen på lördag? Gissa vart vi kommer vara då...


Ja, som jag skrev tidigare var det sjukt j*vla kallt! Det var 20 minusgrader som mest (minst?). Det var snorkallt, och jag tror jag förstår innebörden av just snorkallt nu. Det fryser som istappar i snoken typ.
Eftersom jag inte ville frysa så hade jag min palestinasjal på mig, och jag såg ut som en taliban eftersom jag hade dragit upp den hela vägen över näsan och satt fast i skidglasögonen. Det fungerade ett tag mot kylan, men sedan så kunde jag inte andas eftersom ångan som samlades där inne gjorde att hela sjalen frös... Det kändes jätte bra.

Om vi hinner ska vi in till kupolen om en stund, om mamma blir klar någon gång. Tvivlar på att vi inte kommer hinna... tempo tempo tempo!
RSS 2.0