Utan planering

Jag använder ju både skinoren och tetralysal för akne, och eftersom båda var slut och jag var tvungen att fylla på receptet så var vi tvungna att försöka få en tid på vårdcentralen. Mammar ringde kvart i 11, kvart över 11 fick jag tid. jag hade precis tvättat håret och fick springa iväg med blött hår i 12 minusgrader. great!
Fick påfyllda recpet utan att han knappt tittade på mig. Det enda han frågade var om personnummer och om jag använt medicinen tidigare. Det var det enda. Så lätt var det. Någon annan kunde lika gärna gått och skrivit ut mer åt mig om den kunde mitt personnummer.

Sedan åkte mamma och jag raka spåret till naprapaten. Det gick bra idag. Fick vara demonstrationsobjekt när han skulle visa några andra hur man tejpar benhinnor/vader. Jag fatta nada av vad han pratade om. Men iaf.

Nu tror jag att Julia gick igenom dörren där nere. Ska jag vara trevlig att gå ner och säga hej? nej, hon får komma hit så jag kan säga hej ;)

Ja elin, RR är lejon!
RSS 2.0