trött

Min dag har varit kaos. Nu sitter jag här och klockan är över 23:00 och min säng har inga lakan. Bra jobbat där... Sov dessutom sjukt dåligt också. Drömde en jätte konstig dröm... Var typ på ett jätte stort lager med an massa "vanliga" människor. Sedan kom någon typ skum man med sina zombies som hade vapen i form av eld. Alla gick ut ur byggnaden och när vi kom ut låg det ett hus stort hus framför utgången liksom. Uppe på det taket stod zombiesarna och hällde tändvätska över alla människor som kom ut. Sedan började dem brinna, samtidigt som huset där zombiesarna stod också brann, men elden brände aldrig ner huset. Det var konstigt. Jag klarade mig dock, men jag var tvungen att ligga i en jordhåla under det brinnande huset. Dessutom gick zombiesarna runt och leatde efter mig eftersom ingen skulle överleva. Jag lovar att jag inte ska röra spriten något mer...

Var i skärholmen, men hittade inget. Eller jag hittade snygga jeans, men jag var för fet för dem. Då blev jag på dåligt humör, men Camilla var ändå klar så vi drog hem. Sedan somnade jag i sängen en stund.

Imorgon ska jag packa inför borlänge. Vi åker måndag morgon och blir där en vecka, tror jag. Sedan ska vi fira en kusin klockan 14:00 ch jag ska till gymmet innan det.
RSS 2.0