snap, shit, crap

AH! jag har redovisningen imorgon i aulan... Usch! Har tränat sjukt mycket på texten nu, men jag är rädd att jag kommer börja blanda ihop allt om jag tränar mer, så nu struntar jag i det. Sen kommer jag ju ändå ha glömt allt imorgon precis innan jag ska upp... Klockan 11:00 imrgon är det iaf över för min del!

Förövrigt så har det faktiskt varit en ganska bra torsdag, särskilt när det var konsert med några i aulan... Elin och jag var sjukt skillade! Vi såg "min man" inne i aulan när vi hade ätit lunch. Vi kallar honom för RR, så vet ni vem jag snackar om. Han satt där inne, och eftersom han spelar gitarr så antog vi att han skulle vara med i nåon av konserterna, det ska vara en på måndag också. Som tur är så hade vi lärarlös lektion, och precis när det börjar släppas in folk smiter jag och elin in i aulan och sätter oss nästan längst fram. Gissa vem det var som skulle spela gitarr?
*Död en timme framåt*
Det gjorde min dag!

nej, nu ska jag bara läsa igenom texterna en gång till...
RSS 2.0