Små apor finns det gott om

sorry, men orkar inte berätta om igår, ni får kolla när programmet går på tv. Mamma satt iaf och grät när EMD sjöng Ave maria.

Idag var det julbord i skolan. Denise och jag fick a good view på rasten. Det var en bra dag. Sedan var jag tvngen att försvara min mobil när moa tog den, och det slutade inte bra! Inga kommentarer...
Sedan till sista lektionen var det fullt med teknikare på NV, och satan vilket Zoo det blev! Nu fattar jag varför alla linjer har en egen korridor! Tur att vi var påväg ut därifrån så vi slapp hör ap-ljuden. Apropå zoo så blev vi kallade "lydiga små labbråttor" av idrottslärarna för att vi var så duktiga.


Sen har ajg försökt pressa in all naturkunskap, vilket inte går så bra. Jag kan det mesta, men vissa grejer går bara inte in! Årtal och siffror fastnar på en gång, namn också. Men resten då?

Imorgon blire kungsträdgården =D Om julia läser, är du ledig imorgon eller är ska du redan på dejt?
RSS 2.0