Nu är glada julen slut

Nä, den räknas väl inte som slut förens tjugondagknut?

Innan vi åkte hem till pappas brorsa så fick vi öppna det stooora paketet! Gissa vad som var i?

Woho! band hero! Julia och jag var hemma här lite senare på kvällen och körde. Hon har precis åkt hem och vi var typ sjukt grymma! Det är mycket roligare än guitar hero eftersom man inte behöver sitta och vänta på sin tur hela tiden.

Efter vi fått band hero åkte vi hem till kusinerna. Eller, vänta, jag måste bara få flika in att jag höll på att ramla omkull i hallen innan! Jag hade gått ut med kassar till bilen, sen så gick jag in igen och jag räknade inte direkt med att mina klackar skulle bli så extremt hala mot stengolvet som dem blev. Höll på att gå ner i en ofrivillig spagat, men i sista sekund lyckades jag rädda mig själv. Bambi på hal is, typ. Om någon hade lyckats få det på film hade vi fått oss ett gott skratt!

När vi kom hem till dem så var jag tvungen att lyssna på "en sång för dem hemlösa" som gick på radion. Så jag var fett tråkig i början. Sedan kollade vi på kalle/anna anka. Vi flipprade runt lite. Fast jag satt mest med kusin ellens gitarr och spelade.


Mina julklappar:

Sony ericsson W995!


underställ och typ väldigt tjocka strumpor


2 deckare


presentkort


Gymhandskar


Fick två t-shirtar att sova i så jag slipper ta pappas. Observera att yodas lasersvärd lyser i mörkret!

Sen fick jag pengar, biljetter till melodifestivalen och säkert lite annat som jag glömt. Nu ska jag sova lite tror jag. Fast först ska jag knapra lite tetralysal, God natt

RSS 2.0